Klacht: Blue Cruise Bodrum

op 11 oktober 2011 over Corendon in de categorie Online Reisbureaus

In de maand september hebben we via deze reisorganisatie een zgn. Blue Cruise Bodrum geboekt. Volgens velen een aanrader echter voor ons een tegenvaller. Wij hadden de pech ingedeeld te worden op een boot waar o.i. onderhoud nauwelijks had plaatsgevonden. Het stonk aanzienlijk in de kajuiten, de afvoer was verstopt en tijdens de eerste de beste regenbui regende het aanzienlijk naar binnen waardoor matrassen e.d. doornat werden. Tevens hadden we de pech een kapitein te hebben die nauwelijks de engelse taal beheerste, zich niet aan vaarplanning hield en de boot 2 avonden en nachten in een baai voor anker gooide, tot ongenoegen van de gasten maar ten faveure van zijn drankomzet. Eea is ook aan de plaatselijke bootorganisatie gemeld. De omgeving, de overige bemanning en gasten maakten echter veel goed.
Slecht onderhoud van een van de boten die bij Corendon zijn aangesloten kan een bootvakantie maken of breken, dus een terdege onderzoek (ik neem aan dat dit Corendon nooit ter ore komt) is hier op zijn plaats om eventuele teleurstelling bij toekomstige gasten te voorkomen. Het tegenovergestelde ligt daar gelukkig ook in de haven.
Helaas kan ik in de onderliggende kolom geen beoordeling geven omdat dit (nog) niet van toepassing is; ik geef hiermede Corendon alleen een tip.

Alle klachten die gemeld zijn door smeets2008