Klacht: Blouse

op 13 oktober 2011 over Esprit in de categorie Internetshops - Kleding

Ik heb op 27 september bij een esprit in spijkenisse een blouse gekocht voor € 59,95 euro ik heb hem maar een aantal keren aangedaan en ik moest er binnen 2 weken al mee terug omdat de kant aan de onderkant van de blouse en de mouwen los gingen raken en op de achterkant van de blouse zat een gat ik had gelukkig nog de bon bewaard dus ik terug naar de winkel en die mevrouw zij dat ze dit moet laten beoordelen door andere mensen ik zou binnen 1 week bericht krijgen. ik ben gebeld door de esprit medewerkster en zij vertelde dat ze het heeft laten beoordelen en dat de klachten niet in andere winkels bekend voorkomen en dat het niet vanzelf kan gebeuren ( ik wordt hierin dus letterlijk beschuldigd dat ik als klant het zelf heb gedaan) maar dat durf ze dus niet zo letterlijk te zeggen daarom krijg ik bgeen vergoeding voor mijn blouse. Ik heb tegen die medewerkster gezegd dat ik het er niet bij laat zitten en dat ik een klacht ga indienen bij het hoofdkantoor tegen deze belachelijke beoordeling.

dat ik een volledige vergoeding voor mijn blouse krijg.

Alle klachten die gemeld zijn door kawieta