Klacht: Blokkeren

op 23 september 2016 over Lasercards in de categorie Creditcards

Afgelopen zomer geconfronteerd met de bijzondere werkwijze van Qander/ Laser cards. Het bleek dat er gepoogd was om fraude te plegen met mijn creditcard. Zonder enige vorm van overleg/informatie is mijn kaart geblokkeerd. Op zich een goede beslissing maar om de klant zonder informatie hierover op vakantie te sturen is hoogst ongepast. Lasercards claimt dat ze gepoogd hebben om mij te bereiken, maar dat is niet gelukt.
Sta je op je vakantiebestemming met een geblokkeerde kaart!! wat een bedrijf. Oplossing was. iedere keer als ik de kaart nodig had, bellen naar Lasercards. Ga je achteraf klagen en claim je 75 euro aan belkosten e.d. willen ze bonnetjes en bewijs zien!! alsof 75 euro niet gepast is als je tot 4 x toe vanuit Aruba moet bellen met een bedrijf dat een lange wachttijd heeft. Ik heb de kaart maar opgezegd omdat ik niet als een klein kind behandeld wens te worden.

Als ze zonder morren 75 euro storten

2 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Lasercards over deze klacht.

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Lasercards in behandeling genomen

Bericht van Lasercards

2 maanden geleden - Geachte heer Versteyne, Wij hebben kennis genomen van uw melding op klacht.nl. Uw melding hebben wij in behandeling genomen. Aangezien het een klacht betreft zullen wij u binnen uiterlijk 14 dagen inhoudelijk informeren. De inhoudelijke reactie sturen wij u schriftelijk toe. Met vriendelijke groet, Qander Consumer Finance Webcare

Alle klachten die gemeld zijn door heden