Klacht: Blikjes chocomelk aan het gisten?

op 30 oktober 2011 over Nutricia in de categorie Voedingsmiddelen en dranken

Na het open maken van een aantal blikjes chocomelk van nutricia leek het wel of deze aan het gisten waren roken ook raar. Houdsbaarheiddatum 27/7/12 14.09 L1209.
Heb nog 13 blikjes staan.De blikjes zijn best wel duur maar ik koop deze ondat mijn kleinzoon ze drinkt en een pak nutricia chocomelk niet in 1 keer opgaat dus inverhouding mij meer geld kost.

Dat de batch wordt nagekeken of er eventuele nog meerdere klachten zijn want ik heb er nog 13 blikjes staan en hoop dat ik deze niet hoef wegtegooien.

Bericht van

6 jaren geleden - Beste meneer, mevrouw, Hartelijk bedankt voor het melden van uw klacht via www.klacht.nl Helaas moet ik u mededelen dat Chocomel geen onderdeel meer is van Nutricia. Chocomel wordt geproduceerd door Friesland Campina. Ik adviseer u daarom om uw klacht bij hen te melden. Succes. Vriendelijke groet, Saartje van der Graaff Nutricia Kindervoeding Service

6 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Nutricia in behandeling genomen

6 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Nutricia een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Nutricia

Heeft op 10 februari 2012 om 15:47 geantwoord

Deze klacht hebben wij helaas niet op kunnen lossen omdat Chocomel een product van FrieslandCampina is. Wij hebben mijnheer/mevrouw gevraagd om contact met hen op te nemen zodat zij deze klacht kunnen afhandelen.

Alle klachten die gemeld zijn door jonah2011