Klacht: blijvende aanmaningen

op 15 december 2017 over Billink in de categorie Betalingsdiensten

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

ik heb het product teruggestuurd naar Santeda , Santeda zegt het niet ontvangen te hebben en ik blijf aanmaningen krijgen tot betalen met bijkomende kosten ; Ik heb het niet getraceerd verstuurd , zou me 16 euro kosten, wel gewoon, kostte me nog 8 euro , daarvan ik een bewijs maar is voor Santeda niet voldoende .

Gewenste Oplossing:

STOPPEN MET HET OPSTUREN VAN DE FACTUUR; iK HEB HET PRODUCT TERUG GESTUURD EN HOEF TOCH NIET TE BETALEN VOOR IETS WAT IK NIET HEB

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar Billink over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door Billink in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat Billink een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Billink

Heeft op 15 december 2017 om 11:00 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste INGRID JORIS,

Vervelend dat je er niet uitkomt samen met de webshop. Zou je een kopie van het verzendbewijs willen toesturen naar info@billink.nl? Onze klantenservice kan op basis van het verzendbewijs nagaan of wij kunnen bemiddelen met de webshop. Wij hebben de factuur in ieder geval 2 weken gepauzeerd tot 29 december.

Met vriendelijke groet,
Team Billink

Alle klachten die gemeld zijn door ingridjoris@hotmail.com