Klacht: Blijven rekeningen sturen

op 25 november 2016 over Huurstunt.nl in de categorie Algemeen

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ben uitgeschreven, maar ze blijven rekeningen sturen. Heb mijn rekening al geblokkeerd voor Huurstunt.nl, maar nu schakelen ze een incassobureau in.

Gewenste Oplossing:

Als er geen acceptgirokaarten meer komen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Huurstunt.nl

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Huurstunt.nl nog niet in behandeling is genomen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Huurstunt.nl in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Huurstunt.nl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Huurstunt.nl

Heeft op 04 januari 2017 om 13:26 geantwoord

Geboden Oplossing:

\"Beste heer Roelofs,

Wij hebben via Klacht.nl een bericht van u ontvangen, waarin u aangeeft de Premium Account met het e-mailadres \" appie_niks@hotmail.nl\" op Huurstunt.nl op te hebben gezegd maar opnieuw aanmaningen te hebben ontvangen.
Ik help u hiermee graag verder.

In onze administratie staat dat u een gratis account heeft.
Onderstaand een printscreen.

Er staat een factuur in het systeem met het nummer 1630056 met het debiteur nummer 225905.
Gaat het om deze factuur?
Dan is deze terecht.

Als dit niet het nummer is, wilt u dan de brief die u ontvangen heeft scannen of er een foto van maken en deze ons sturen?

Met vriendelijke groet,

Myrthe
Huurstunt.nl

e: support@huurstunt.nl
w: https://www.huurstunt.nl\"

Helaas hebben wij geen antwoord ontvangen op dit bericht.
Daarom is de melding hiermee gesloten.

Alle klachten die gemeld zijn door 2369112