Klacht: blijven doorbetalen overige kosten en niet weten waarvoor?

op 03 november 2011 over T-Mobile in de categorie Mobiele Telefonie

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Dit is echt belachelijk! ik heb half oktober mijn abbonement verhoogd van 100 min/1025 smsjes naar 150 min/1125 smsjes.
ik luisterde mijn beltegoed af en had 50 minute over en 780 smsjes (ongeveer) en zat er wel 13 euro overheen?!!!!! terwijl ik voor t ophogen nog 3 minuten had en 780 smsjes.
ik heb dit verhoogd over internet dus heb ondertusse niks meer gebeld.?!!!!!!!
nu zit ik er totaal 46 euro overheen, nouja 34 euro snap ik nog maar dat ik die 12 euro betaal??? en waarvoor??
nu bel ik dus net want ik heb nu een UUUR Nieuw tegoed en zit er alweer 0,50 cent overheen!!! belachelijk ik heb n nokia zonder internet dus hoe dit kan??!!!!!
en wat t mooiste is, die vrouw van de klanteservice hangt gewoon op!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! belachelijk!!!!!!

Gewenste Oplossing:

het zou fijn zijn als ze met 13 euro mij tegemoet komen en de overige kosten van vandaag die 0,50 cent ook tegemoetkomen

Alle klachten die gemeld zijn door larissa22