Klacht: blackberry storing

op 15 oktober 2011 over Vodafone in de categorie Mobiele Telefonie

Beste heermevrouw

Ik ben eigenaar van een Blackberry 9800 Torch device. Die ik zowel prive als zakelijk gebruik. Doordat ik het toestel ook voor zakelijke doeleinden gebruik zoals e-mailen en internetten. Kan ik et mijn niet veroorloven dat ik enkele dagen zonder internet zit.
Door de storing van afgelopen week is mijn vertouwen in het blackberrynetwerk totaal weg en heb ik zakelijk een hoop extra werk gehad. Omdat ik niet via e-mail bereikbaar was! Nu het netwerk et weer doet, zit er nog veel vertragingen in zoals ping en e-mailberichten die veel later aan komen als gewenst is.

Ik hoop dat jullie hier iets aan kunnen doen aan gezien ik al 5 jaar een tevreden klant ben/was.

Vriendelijke groet LJM Broersen

Doordat ik mijn vertrouwen in blackberry kwijt ben. Zit ik te denken aan een oplossing van een andere device. Wat wel betrouwbaar is! Zoals bv. de Samsung Galaxy S2.

6 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Vodafone in behandeling genomen

Bericht van Vodafone

6 jaren geleden - Beste Leon9119, Vodafone Webcare heeft je een e-mail gestuurd met de vraag voor meer gegevens. Met vriendelijke groet, Tom Vodafone Webcare

6 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Vodafone een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Vodafone

Heeft op 02 november 2011 om 10:28 geantwoord

Vodafone Webcare heeft een e-mail gestuurd met een oplossing.

Alle klachten die gemeld zijn door leon