Klacht: Blackberry offline

op 14 oktober 2011 over Vodafone in de categorie Mobiele Telefonie

3 dagen geleden ging blackberry offline.
dit duurde 20 uur en daarna was RIM weer online.
een paar uur later chrasht alles weer.
Hierdoor kan ik niet internetten whatsappen mailen, en pingen.

Aangezien ik dit zakelijk elke minuut van de dag nodig heb en het nu al zo lang duurt, wil ik zo snel mogelijk van blackberry weg en overstappen op een vertrouwt systeem.

Ik denk dan aan de samsung galaxy S2, of Iphone.

Dus ik ben naar de vodafone winkel gegaan en heb gevraagd of er iets te regelen valt dat ik van telefoon ruil.
Ik heb ook nog voorgesteld of het mogelijk was om iets bij te leggen om een andere telefoon te krijgen.
Dit was echter beide niet mogelijk en ik werd weg gestuurd met een blackberry torch waarmee ik dus bijna helemaal niks kan.

Ook al wordt de service snel gerepareerd, ik kan het mezelf niet veroorloven om dit nog een keer te laten gebeuren dus ik wil van de blackberry af.

Mijn oplossing: een goed voorstel doen voor een Samsung galaxy S2 of Iphone.

6 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Vodafone in behandeling genomen

Bericht van Vodafone

6 jaren geleden - Beste dn072, Erg vervelend om te horen dat je door de storing bij BlackBerry zo veel problemen hebt ondervonden. Ik heb je via e-mail een reply gestuurd. Kan je me de gevraagde gegevens in een reply sturen? Dan kijk ik voor je na of er een mogelijkheid is. Groeten, Bas Vodafone Webcare Nederland

Bericht van Vodafone

6 jaren geleden - Beste dn072, Bedankt voor je mail. Helaas is het niet mogelijk om bij jouw abonnement op dit moment een nieuw toestel te leveren. Groeten, Bas Vodafone Webcare Nederland

6 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Vodafone een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Vodafone

Heeft op 31 oktober 2011 om 15:19 geantwoord

Vodafone Webcare heeft dit verzoek onderzocht. Helaas is het niet mogelijk de gevraagde oplossing te bieden.

Alle klachten die gemeld zijn door dn072