Klacht: Blackberry internet

op 20 juli 2012 over Simyo in de categorie Mobiele Telefonie

Sinds deze maand ben ik overgezet van mijn kpn naar mijn simyo abonnement met blackberrybundel.
Allereerst ging de aanvraag nummerbehoud al totaal fout waardoor ik supervaak telefonish contact met de helpdesk heb moeten zoeken.. Uren in de wacht gestaan..

Nu ben ik eenmaal overgezet, met het juiste nummer, en nu werkt de internetbundel weer niet. Whatsapp gaat moeizaam, facebook en twitter kom ik niet eens op en m’n e-mail kan ik ook niet instellen.

Forumbericht geplaatst op forum.simyo.
Binnen 2 dagen een e-mail ontvangen dat mijn blackberrybundel “toevallig” per die datum is geactiveerd.

Ondertussen liep mijn abo al 2 weken, ervan uitgaande dat dit reeds de BB bundel was, omdat die samen op het contract staan, en dus samen ingaan.

Nu zie ik in mijn verbruiksapp een post van 91,27 overige kosten..

Dus omdat simyo ‘vergeet’ mijn blackberrybundel te activeren, betaal ik een vermogen aan overige kosten.

Simyo brengt de overige kosten niet in rekening.

Reactie van de melder van de klacht Jo1989

5 jaren geleden - Inmiddels vrij snel een reactie van simyo ontvangen. Nummer was wel overgezet, maar abbo nog niet ingegaan door fout van hen. De kosten die extra zijn gemaakt neemt simyo voor haar rekening. Gelukkig een snelle en juiste afhandeling van deze klacht.

Alle klachten die gemeld zijn door Jo1989