Klacht: Blackberry 9780 Black OMG -_-

op 26 oktober 2011 over GSMWeb in de categorie Internetshops - Mobiele telefoons

Ik vind t maar een rare webshop. Service is slecht, alles is er slecht aan ohmijngod. Heb net gebeld om t te laten annuleren omdat t me echt te lang duurt, kwacht nu echt al lang op dat ding, en ik zit financieel nu in de problemen dus tis onmogelijk om t te betalen, maar HELAAS kon hij niet geannuleerd worden omdat ‘de bb morgen al op voorraad is en dan naar mij toe wordt verzonden’. Wat is dit? Ik bel toevallig vandaag en hijs toevallig morgen al op voorraad terwijl ik al super lang wacht. Je kan niet eens iets fatsoenlijk annuleren. En als ik de bezorger terug stuur met het pakketje, gaan dan toch de abonnementskosten ervan af? Ik begrijp niets van die mensen ze doen zo onvriendelijk aan de tel, als ze wat vriendelijker deden zou ik t nog begrijpen. Voor de verkoop altijd hun woordje klaar, maar zodra er tegenslagen zijn doen ze er alles aan om je dat ding toch aan te smeren. Als 1 van die medewerkers dit probleem had zou hij ook graag geholpen willen worden en niet zulke mensen aan de telefoon willen hebben. Verplaats je eens in onze schoenen joh.

Annuleer het! En hijs morgen toch pas op voorraad dus dan geef hem aan iemand anders die hem ook wil bestellen, krijgt ie hem tenminste gelijk en hoeft ie niet zo lang te wachten:)

Alle klachten die gemeld zijn door Marruecos18