Klacht: bkr registratie

op 21 augustus 2018 over Hoist Finance in de categorie Vermogensbeheer

ik heb een registratie van 2009, nadat hoist me eerst 4 jaar rente heeft laten betalen van ruim 8000 euro kwam ik er na 4 jaar pas achter dat de schuld helemaal niet af werd betaald. vervolgens kon ik een rente stop krijgen en heb ik me schuld binnen 4 jaar afbetaald 8 jaar later. nu is me persoonlijke situatie heel stabiel winst gevend bedrijf geen schulden, is me prive situatie dat ik een huurhuis heb met een huur van bijna €800,- en maar 2 slaapkamers heb.ik moet hier straks met 4 personen leven. dat is dus niet mogelijk hoist vertelde mij dat ze de bkr registratie in het leven hebben geroepen om je te behoeden voor verdere financiële problemen. nu wil ik een huis gaan kopen met goedkopere maandlasten en genoeg ruimte voor het gezin.dus mijn situatie word beter en slechter. ook financieel.er beslist dus iemand even bij hoist dat ik maar 5 jaar moet wachten voordat dit mogelijk is terwijl ze me de eerste 4 jaar voor de gek hielden met alleen maar rente betalen. ik zelf wil dit ook via de rechter gaan spelen want ben het helemaal zat dat ze beslissen dat ik geen beter leven kan hebben met me gezin en maar 5 jaar moet wachten.

ik ben tevreden als hoist in ziet dat ze me code 2 er af halen en in zien dat mijn privé belangen voor me gezin hoog zijn en ik ook echt aan kan tonen dat ik financieel heel goed zit. kan het aantonen door middel van jaar cijfers kopieën van spaarrekening etc

3 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Hoist Finance over deze klacht.

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Hoist Finance in behandeling genomen

3 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Hoist Finance een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Hoist Finance

Heeft op 05 september 2018 om 14:37 geantwoord

Heeft op 05 september 2018 om 14:40 geantwoord

nee zeker niet. heb de documenten al geleverd aan mijn advocaat en die gaat het voorleggen aan de rechter. de geschillen commissie sla ik over ik stap direct naar de rechter

Alle klachten die gemeld zijn door romanoirion