Klacht: BKR niet afgemeld na afloop wsnp

op 20 januari 2018 over Vesting Finance in de categorie Incassobureaus

In 2006 een schuld gehad bij Neckermann, uiteindelijk in de wsnp beland en keurig alle openstaande schulden (incl Neckermann) afbetaald in 2013. Nu blijkt dat vesting finance mij even fijn geregistreerd heeft bij het BKR met een dikke A2 terwijl er dus bijna 5 jaar geleden gewoon betaald is. Vesting finance geeft niet thuis het enige wat ze willen hebben is een bankafschrift van de betaling maar ja die heb ik niet van de boedel rekening. Een uitdraai van de slotuitdelingslijst van de rechtbank is volgens vesting finance geen bewijs. Kortom bij vesting finance heb je geen poot om op te staan. Ik heb geboet voor mijn foute verleden maar kan nu geen toekomst opbouwen doordat we gaan hypotheek aan kunnen vragen voor het huis dat vriend, ik en binnenkort baby willen kopen.

Als de BKR met terugwerkende kracht verwijderd wordt

8 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Vesting Finance

8 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Vesting Finance in behandeling genomen

7 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Vesting Finance een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Vesting Finance

Heeft op 29 januari 2018 om 10:25 geantwoord

Heeft op 13 februari 2018 om 22:29 geantwoord

Na deze reactie heb ik jullie gemaild en sinds 1-2 geen enkele reactie meer ontvangen. Ik heb geen schone lei omdat alles is betaald en een afschrift opvragen van een boedel rekening is niet mogelijk. Jullie hebben van mij een betalingskenmerk en een rekening nummer waar het vandaan komt ontvangen. Daaruit blijkt dat er een bedrag is betaald aan universum inkasso. En wat blijkt als ik zoek op universum inkasso? Dat is vesting finance........het geld os dus wel degelijk aan jullie betaald.

Alle klachten die gemeld zijn door Maaike1561