Klacht: Bio en nask nog steeds niet geleverd

op 17 september 2017 over Van Dijk Educatie in de categorie Boekhandel

Ik heb deze klacht al eerder gemeld maar nog steeds niet opgelost.
Mijn zoon zit sinds 21 aug in zijn 4e leerjaar vmbo tl. Nog steeds heeft hij het lesmateriaal niet van bio en Nask, terwijl de boeken op tijd zijn besteld.
Schandalig. Van dijk hoort de boeken op tijd te leveren.
Van dijk zet vervolgens gelijk bij een reactie dat de klacht als opgelost.
Een klacht is pas opgelost als de klacht is verholpen.
De eerste rep krijgt hij deze week terwijl hij niet digitaal/boek heeft kunnen leren en oefenen

Zodra ik de boeken heb en uiteraard ook digitaak

5 dagen geleden - Ik heb een email gestuurd naar Van Dijk Educatie over deze klacht.

4 dagen geleden - Deze klacht is zojuist door Van Dijk Educatie in behandeling genomen

4 dagen geleden - We hebben bericht ontvangen dat Van Dijk Educatie een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Van Dijk Educatie

Heeft op 18 september 2017 om 09:17 geantwoord

Beste meneer/mevrouw Migchelsen,

Wij vinden het erg vervelend dat er twee boeken nog niet zijn geleverd, wij willen u hiervoor onze oprechte excuses voor aanbieden!

Het artikel \"Pulsar nask-2 3e editie 4 vmbo-gt werkboek deel a (+ online)\" wordt uiterlijk deze week nageleverd. Het artikel \"Pulsar nask-2 3e editie 4 vmbo-gt werkboek deel b\" is helaas niet meer op voorraad en wordt opnieuw gedrukt bij de uitgeverij. De verschijningsdatum van dit artikel is 6 december 2017. Wij hebben dit doorgegeven aan de school, school kan dan bepalen of ze hier een vervangend artikel voor willen of niet.

Hoop u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

Vriendelijke groet,
Annemiek
Afdeling klantenservice VanDijk

Heeft op 19 september 2017 om 19:19 geantwoord

Dat er ook een antwoord was gegeven over het bio boek.
Het bio Boek heeft Timo nog steeds niet en heeft donderdag zijn eerste repetitie. Erg slecht bedrijf dat na zoveel weken nog niet de boeken heeft geleverd

Reactie van de melder van de klacht Timoooo

2 dagen geleden - Geef aan de school het boek digitaal of pdf als nood oplossing zodat de leerlingen iets hebben. Het is geen oplossing maar iets

Alle klachten die gemeld zijn door Timoooo