Klacht: binnenwerk lamp kapot

op 17 mei 2016 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

na verzending van een pakket was het binnenwerk van de lamp kapot en beugel aan de buitenzijde afgebroken de lamp kan nu weggegooid worden .

Gewenste Oplossing:

ik ben tevreden als ik wat opstuur dat het heel aankomt bij de mensen er wordt genoeg voor betaald 6.95 euro daar mag je wel wat van verwachten nu heb ik een schade post van 36.95 plus nog een 6.95 en ik ben naar de mensen gereden om het pakketje op te halen anders was de schade nog groter

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Bericht van PostNL

8 maanden geleden - Geachte heer Kotvis, Ik kan mij uw frustratie zeer goed voorstellen. Het is natuurlijk niet de bedoeling dat een zending beschadigd wordt bezorgd. Mijn excuses voor het ongemak. Zou ik van u de Track & Trace code van de zending mogen ontvangen? Dan kan ik de inhoudelijke gegevens controleren. Hopelijk kan ik dan nog iets voor u betekenen. Met vriendelijke groet, PostNL

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat PostNL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

PostNL

Heeft op 17 mei 2016 om 12:17 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte heer Kotvis,

Onlangs heeft u op deze site een klacht geplaatst.

Om uw klacht goed in behandeling te kunnen nemen, hebben we aanvullende info van u nodig.

We hebben u daarom een reactie gestuurd met verzoek om aanvullende informatie.

Wij hebben tot nu toe geen antwoord van u ontvangen.

Met vriendelijke groet,
PostNL

Alle klachten die gemeld zijn door ad kotvis