Klacht: BINNEN DE BUNDEL GEBLEVEN EN TOCH MOET IK EXTRA BETALEN

op 28 april 2016 over Youfone in de categorie Mobiele Telefonie

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Recentelijk kwam ik erachter dat er teveel minuten onterecht bijgeschreven worden,die ik niet gemaakt heb. Op mijn factuur moest ik 0,21 cent extra betalen. Hierover geklaagd, dit antwoord kreeg ik terug:”.Naar aanleiding van eerder contact ontvangt u dit bericht. Wij hebben van de desbetreffende afdeling vernomen dat de afronding voor het gesprek naar het 0900-nummer niet correct is. Echter, kunnen wij geen kosten crediteren, omdat u binnen uw belbundel bent gebleven…”
Heb contact gehad,en gezegd dat ik binnen mijn bundel ben gebleven,waarom ik dan toch extra moet betalen?. Of je bent buiten of binnen je bundel,het laatste was van toepassing voor mij.
Men erkent hun fout maar willen niet mijn geld terug geven. Onbegrijpelijk.

Gewenste Oplossing:

Mijn geld terug krijg

Bericht van Robin van Klacht.nl

10 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Youfone over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

10 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Youfone in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

10 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Youfone een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Youfone

Heeft op 29 april 2016 om 08:06 geantwoord

Geboden Oplossing:

Oplossing is alleen zichtbaar voor melder van de klacht

Alle klachten die gemeld zijn door