Klacht: Binnen 1 maand pakket niet geleverd vanwege ‘onjuiste”adres gegevens

op 24 april 2017 over DPD in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ons adres staat goed op het pakket echter in de TomTom (oudere versie) staat ons adres niet goed gemarkeerd. Als de bezorger een beetje slim is en om zich heen kijkt vindt hij/zij ons huis zo. Maar nee adres staat niet goed dus pakket terug naar leverancier.
Begin april hetzelfde gehad (evenals een paar weken geleden en vorig jaar). Dus je zou denken DPD leert van zijn fouten…..
Bij mailen krijg ik keurig een no-reply mail voor ontvangst maar netjes contact opnemen is er niet bij.
Ik betsel niet meer bij dat bedrijf omdat DPD hun pakketten bezorgt of moet ik zeggen niet bezorgt.

Gewenste Oplossing:

Als DPD verder kijkt dan hun neus lang is...

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door DPD in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat DPD een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

DPD

Heeft op 04 mei 2017 om 15:34 geantwoord

Geboden Oplossing:

Oplossing is alleen zichtbaar voor melder van de klacht

Alle klachten die gemeld zijn door Antoinette1234567890