Klacht: BILLINK STUURT FACTUUR ZONDER GELEVERDE DIENSTEN

op 05 februari 2018 over Billink in de categorie Betalingsdiensten

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Billink over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Billink in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Billink een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Billink

Heeft op 06 februari 2018 om 18:55 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste Led Zeppelin,

Vervelend dat je Billink ziet als oplichterij. Billink biedt de mogelijkheid om een bestelling achteraf binnen 14 dagen te betalen. Wanneer je kiest voor achteraf betalen met Billink, ontvang je het product van de webshop en de factuur van Billink.

Je geeft aan dat je het artikel nog niet ontvangen had. Wanneer wij hierover een vraag krijgen, verwijzen wij consumenten inderdaad door naar de webshop. Zij kunnen het beste aangeven wat de status van de bestelling is, hier hebben wij helaas geen inzicht in. Mocht je vanuit de webshop binnen 5 werkdagen geen reactie ontvangen, proberen wij hierin te bemiddelen.

Wij zien dat de factuur inmiddels betaald is en hopen dat het probleem verholpen is.

Met vriendelijke groet,
Team Billink

Alle klachten die gemeld zijn door Led Zeppelin