Klacht: Billink negeert klacht

op 11 augustus 2017 over Billink in de categorie Betalingsdiensten

Billink stuurt mij in opdracht van Bralex.nl een rekening. Ik heb per aangetekende brief een klacht ingediend en ze op de hoogte gesteld dat ik geen overeenkomst met Bralex heb en dat de rekening dus onterecht is. Ook heb ik laten weten dat ik niet betaal en dat ik graag binnen 2 weken per brief wil horen hoe mijn klacht behandelt zal worden.

Ik had toen ik terug kwam van vakantie verwacht dat er een brief zou liggen van Billink B.v. In plaats daarvan van ik een brief van CIB Rotterdam, een incassobureau.

Ik vind dit een hele rare gang van zaken en ik verwacht alsnog dat mijn brief zo snel mogelijk en uiterlijk vóór 11-08-2017 in behandeling wordt genomen.

Ik verwijt Billink geen acht te slaan op mijn conflict met Bralex.nl.

Als mijn brief zo snel mogelijk en uiterlijk vóór 11-08-2017 in behandeling wordt genomen en de rekening komt te vervallen.

2 weken geleden - Ik heb een email gestuurd naar Billink over deze klacht.

2 weken geleden - Deze klacht is zojuist door Billink in behandeling genomen

5 dagen geleden - We hebben bericht ontvangen dat Billink een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Billink

Heeft op 11 augustus 2017 om 11:10 geantwoord

Beste Deborah,

Billink is de betaalmethode welke is gebruikt bij je bestelling , voor vragen betreffende de bestelling welke is geplaatst en ontvangen goederen adviseren wij om contact op te nemen met de webshop. De gegevens van de webshop staan rechts bovenaan de e-mails en brieven vermeld welke wij toesturen.

Als de webshop binnen 5 werkdagen niet heeft gereageerd, ontvangen wij graag de e-mail welke je naar de webshop hebt toegezonden. Aan de hand van de e-mail nemen wij contact op met de webshop.

Je kan ons altijd een e-mail sturen naar info@billink.nl of telefonisch via 010-41 41 473 als er nog vragen zijn naar aanleiding van dit bericht.

Fijne dag!
Eva