Klacht: Bikini besteld en niet geleverd gekregen.

op 05 oktober 2017 over Mode-Statements in de categorie Internetshops - Kleding

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

In maart een bikini besteld bij mode-statements, ver voor mij vakantie in juni. Levering werd telkens uitgesteld.
Uiteindelijk is de order geannuleerd vanwege het niet kunnen leveren. Geld alleen nooit terug gekregen na ontelbaar veel mailtjes gestuurd te hebben. Annuleringsmail met belofte tot terugbetaling gekregen 11 juli. Tot de dag van vandaag nog steeds geen geld terug!

Gewenste Oplossing:

Wanneer mijn geld terug gestort is.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar Mode-Statements over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door Mode-Statements in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat Mode-Statements een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Mode-Statements

Heeft op 22 september 2017 om 16:06 geantwoord

Geboden Oplossing:

Oplossing is alleen zichtbaar voor melder van de klacht

Heeft op 26 september 2017 om 18:14 geantwoord

Mode-statements belooft van alles maar komt niks na.
Er is nu al 2 keer toegezegd dat mijn geld teruggestort word maar het staat nog steeds niet op mijn rekening.
Wel willen ze de klacht zo snel mogelijk sluiten.

Reactie van de melder van de klacht Biesboer

1 maand geleden - Even ter informatie, mijn geld is nog steeds niet gestort!

Alle klachten die gemeld zijn door Biesboer