Klacht: Bikini

op 26 september 2017 over Mode-Statements in de categorie Internetshops - Kleding

Op 6 maart heb ik een bikini in de pre-order besteld. Dit betekent dan dat je sowieso nog een tijdje moet wachten. Ik kreeg toen gelijk een mail dat de bikini 28 maart geleverd zou worden.

Op 28 maart kreeg ik een mail dat de bikini nog niet vanuit de groothandel bij hen binnen was en dat ze die 31 maart binnen zouden krijgen en dan gelijk zouden verzenden. En zou ik de bestelling binnen 5 werkdagen binnen hebben.

Op 5 april kreeg ik een nieuwe mail dat de bikini nog steeds niet binnen was en dat deze uiterlijk 15 april binnen zou komen en dan met spoed werd verzonden.

Op 15 april opnieuw een mail dat de bikini er nog steeds niet was en dat de uitlevering in de eerste 2 weken van mei gepland stond.

Echter ook niks ontvangen in de eerste 2 weken van mei en kreeg ik op 19 mei een nieuwe mail dat ze het door een andere fabriek lieten maken en 4-5 werkdagen zou duren dat het bij hun aanwezig was en dat de levering in de week van 17-24 juni zou zijn.

Op 24 juni kreeg ik een mail dat het pakketje verzonden zou zijn en dat ik uiterlijk maandag om 0.00 u de track en trace zou ontvangen

Op 29 juni een nieuwe mail dat de bikini nog niet eens bij hun zou zijn terwijl ik wel al een mail kreeg dat het pakketje verzonden zou zijn? Nu zou het in de laatste 2 weken van juli geleverd worden.

Op 3 augustus opnieuw een mail dat ze eindelijk een definitieve leverdatum hadden en dat het pakketje tussen 31 augustus en 2 september geleverd werd. Als ik het wilde annuleren kreeg ik voor het ongemak van het lange wachten een tegoedbon van de 34,99 (bedrag van de bikini + verzendkosten) + 15 euro extra voor de webshop.

Ik heb op 3 augustus een mail terug gestuurd dat het ondertussen al bijna 5 maanden duurde voor een bikini en dat de zomer langzaamaan voorbij was en dat ik mijn geld terug wilde, dit gaven ze in elke mail met nieuw data aan dat je kosteloos kon annuleren en je geld kon terug krijgen.

Op 9 augustus kreeg ik een mail dat de klantenservice een achterstand had opgelopen met berichtjes en e-mails en dat het ongeveer 1 tot 2 weken zou duren voor ze up to date waren. Wanneer je een mail had gestuurd en nog geen antwoord had gekregen, kon je een nieuwe mail sturen maar je moest rekening houden met een verwerkingstijd van 5 werkdagen.

Op 25 augustus kreeg ik een mail dat de kwestie ondertussen al zo lang duurde en dat zij een oplossing wilden aanbieden voor een cadeaubon van het tegoed + 15 euro extra voor de lange wachttijd. Onderaan de mail stond ook een code van de tegoedbon (die ik nooit gebruikt heb).

Ik heb op 25 augustus een mail terug gestuurd waarin ik aangeef dat ik al meer dan 2 weken geleden een mail heb gestuurd dat ik mijn geld terug wilde, aangezien dit vanaf maart al een optie was en aangegeven was in de mails.

Bijna gelijk daarna kreeg ik opnieuw een mail waarin ze aangeven dat ze een verwerkingstijd hebben van 5 werkdagen en je dus binnen die tijd een respons op je e-mail kreeg.

Nu heb ik op 11 september weer een mail gestuurd om te vragen hoe het nu met het geld zit. Aangezien ik al lang heb aangegeven dat ik gewoon mijn 34,98euro terug wil en geen cadeaubon.

In de tussentijd ben ik mijn vertrouwen in dit bedrijf kwijt geraakt en wil ik absoluut geen cadeaubon meer, aangezien ik dan niet eens erop kan vertrouwen dat ik dan wél een pakketje zal ontvangen.

Ik wil mijn geld terug wat ik op 6 maart(!) al betaald heb voor een bikini die ik nooit heb ontvangen.

4 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Mode-Statements over deze klacht.

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Mode-Statements in behandeling genomen

3 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Mode-Statements een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Mode-Statements

Heeft op 26 september 2017 om 15:47 geantwoord

Heeft op 15 december 2017 om 00:32 geantwoord

Het is nu al december en heb nog steeds geen geld gezien. Terwijl zij dit wel in september beloofde....

Alle klachten die gemeld zijn door sannegrenda