Klacht: Bikes On Line handelt klacht niet af en verschuilt zich

op 22 januari 2010 over Bikes on line in de categorie Internetshops - Fietsen

Omschrijving klacht

In november fiets besteld, model 2009 (grijs) er was de keuze voor model 2010 (wit). Dit is onze 3e fiets van dit model/framemaat bij B.O.L.
Geen update berichten en half december pas beschikbaar. Bleek niet model 2009.
Deze bij afhalen na aarzeling toch genomen en bij thuiskomst bleek de fiets niet de bedoelde uitvoering (zithouding en schakeling wijken af tov model 2009). Dit is niet door ons besteld.

Contact leggen is moeizaam. verstand van fietsen hebben ze niet, ze verschuilen zich achter hun afhaaladres DUSOSWA en de leverancier die zegt dat alles klopt, reageren afhoudend en vervolgens helemaal niet meer.
Inmiddels krijg ik alleen nog de telefoonjuffrouw die alles begrijpt en standaard zegt dat hr Schouten in bespreking is.

Gewenste oplossing

De fiets is 100% ongebruikt gestald en kan voor verkoop onbeschadigd worden teruggenomen.
We willen de fiets retourneren en de kleinere modellen passen als de schakeling correct is afgemonteerd (1=laag en 7=hoge versnelling.
Als dat allemaal te ingewikkeld is – geld terug.

Reactie van de melder van de klacht Hetbosingestuurd

10 jaren geleden - Of deze site invloed had weet ik niet, na enkele dagen toch contact met hen gehad en er kwam beweging in de zaak. De fiets is terug gegaan, geld terug gestort, toen daar kosten vanaf zouden gaan werd dat toch maar ingeslikt door ... Dusoswa want op een of andere manier stelt B.O.L. zich op alsof het afhaalpunt een franchise of zoiets is. Ik heb de voorwaarden er niet op nageplozen, het goed zat zijnde doet het er niet meer toe want hier kopen wij geen volgende fiets.

Alle klachten die gemeld zijn door Hetbosingestuurd