Klacht: bike2bike

Gadjhy op 17 oktober 2024 over Bike2Bike in de categorie Internetshops - Fietsen

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Enkele weken geleden hier een fiets besteld voor me dochter die volgende week jarig is helaas niet. Bereikbaar via tel en watsup graag wil ik me geld terug maar tot heden nog niks ontvangen

Gewenste Oplossing:

Ik wil graag me geld terug

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Bike2Bike over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 weken geleden - Deze klacht is zojuist door Bike2Bike in behandeling genomen

Bike2Bike

Heeft op 05 maart 2025 om 16:23 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste Gitana,

Allereerst onze welgemeende excuses voor het ongemak.

Op 28-10-2024 hebt u uw geld terugontvangen en dit hebt u ook aan ons bevestigd.

Graag uw klacht afsluiten zodat wij dit kunnen afhandelen.

Alvast bedankt.
Team Bike2bike

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 weken geleden - We hebben bericht ontvangen dat Bike2Bike een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Alle klachten die gemeld zijn door Gadjhy