Klacht: Scooter motorisch totaal kapot

op 12 november 2011 over Bike and Scooterworld Nieuwengein in de categorie Fietsenwinkel

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik kocht op zaterdagochtend een zwarte zip bj 2009 in nieuwengein bij Bike and Scooterworld, ze hadden me per mail en telefonisch duidelijk gemaakt dat hij motorisch 100 procent was maar wel met wat krassen op de kappen.
Daar waren ze heel vriendelijk maar bleek wel al snel dat de kilometerteller kapot was, dit was wel optelosen met een nieuw kabel zeiden ze, maargoed ik ging naar huis (scooter achterop de auto op een kar) en die avond startte de scooter totaal niet meer, ik heb direct bike and scooterworld gebeld maar geen reactie, ook op mail antwoordde ze niet en telefonisch ook de dagen erna niet. Ik heb de motorische schade daarna bij een winkel in adam laten maken voor 202,- (!!) euro laten maken, (bonnetje aanwezig). Precies 2 dagen later bleek dat de achtervelg op 3 plekken “lek” was. Voor de duidelijkheid ik had er nog geen 5 minuten op gereden sinds ik heb had gekocht.
Dit plus een lekke achterband (volgens de winkel in adam een 12 euro bandje) moest worden gemaakt worden voor in totaal 170 euro (!!). Ook hiervan bonnetje aanwezig. Ik heb in deze tijd 1x bike and scooterworld te pakken gekregen maar toen deden ze erg ontwijkend en kreeg ik het antwoord: ja we gaan wel even overleggen… De dagen hierna vernam ik niks en kreeg ik weer geen antwoord op mail en telefonisch contact..

Gewenste Oplossing:

Een financiele vergoeding voor die enorme reparaties die de scooterwinkel al had moeten voorzien toen ze de scooter aan mij verkochte.

Alle klachten die gemeld zijn door Rutgerderijk1