Klacht: bijna te snelle bezorger

op 26 november 2014 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Hallo,

zojuist is er een pakket bij me afgeleverd (in Sint Oedenrode), waar ik op zat te wachten.
De bezorger kwam mooi op tijd, precies in het midden van de geplande tijd bij me aan.
Echter, ik kreeg amper de kans om naar mijn voordeur te lopen.
In de bijna 5 seconden dat dit duurt, het is maar 10 meter, was de bezorger al weer terug naar z’n wagen aan het lopen.
Dát vind ik zeer, zeer lomp.
De bezorger keek ook helemaal niet vrolijk dat hij om moest draaien en weer 4 meter over mijn voortuinpad naar mij moest lopen.
De volgende keer scheld ik ‘m z’n huid vol.
Of bewerk z’n gezichtje naar een andere vorm.

Gewenste Oplossing:

Opzouten met die bezorger, er staan er genoeg klaar.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat PostNL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

PostNL

Heeft op 26 november 2014 om 12:00 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte heer, mevrouw v.d. Biggelaar,

Sinds 1 november neemt PostNL ook de klachten in behandeling die op de site van Klacht.nl worden ingediend.
Omdat uw klacht al lange tijd geleden is geplaatst, gaan wij ervan uit dat deze verouderd is of op een andere wijze al is opgelost.

Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft over PostNL, dan kunt u ook altijd terecht bij onze Klantenservice: http://www.postnl.nl/klantenservice

Met vriendelijke groet,
PostNL

Alle klachten die gemeld zijn door Ad B