Klacht: bijna onmogelijk bijna

op 27 maart 2016 over Primeline in de categorie Leningen

Het is nu Pasen en nog steeds ben ik aan het rekenen .
Ieder verstandig mens zou er al lang mee gestopt zijn .
Omdat primeline rekenmethoden gebruikt die men alleen bij primeline kan leren .
Nu hoor ik niet tot de groep van verstandigen mensen wel tot de groep van doordouwers .
En als ik zeg dat ik ga bewijzen dat primeline en aanverwante oplichters zijn ga ik dat ook bewijzen .
Dat primeline door hun rekenmethoden tracht dit onmogelijk te maken is op zich al schandalig .
maar dat ze dan ook nog ster stelligst beweren dat ze zich altijd aan de afgesloten overeenkomst houden .
Is een eerst klas leugen ten zij ze mij kunnen leren dat 1,9997% evenveel is als 3% .
En zolang ze dit mij niet kunnen uitleggen staat voor mij vast dat ze de zaak oplichten .
En bijna onmogelijk is nog steeds mogelijk ook al heeft dit mij tot nu toe heel veel tijd gekost .
Het enigste dat onmogelijk is is dat wat Jezus heeft gedaan uit de Dood opgestaan .
En het enigste wat ik mogelijk kan maken is honderd protsen uitrekenen wat primeline heeft uitgevreten .

Als dat bewaarheid word wat Jezus ooit heeft gezegd zou hebben .
Geef de keizer wat de keizer toebehoord .
Met anderen woorden gericht aan Primeline geef je klanten terug wat je klanten toebehoord .

5 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Primeline in behandeling genomen

5 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Primeline een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Primeline

Heeft op 17 augustus 2016 om 12:12 geantwoord

Geachte heer Duijmelings,
Wij verwijzen u naar de brief van 8 december 2015, waarin is gemeld dat u uw klacht bij het KiFiD aanhangig kan maken. Wij zullen verder geen inhoudelijke reactie meer geven.
Medewerker Webcare

Alle klachten die gemeld zijn door helpt toch niet