Klacht: bijna omver gereden

op 10 augustus 2016 over Veolia in de categorie Openbaar Vervoer

Hallo ,ik zal het zo goed proberen uit te leggen ,ik was iets in mijn auto aan het pakken aan de passagierskant ,toen zag ik de bus aan komen van onder in de straat ik heb meteen mijn deur dicht gedaan en naar rechts gekeken er kwam van de andere kant geen tegenmoet komend verkeer ,ik ben toen helemaal tegen mijn auto aan gaan staan om hem langs te laten want er was plaats genoeg omdat er geen tegen verkeer kwam ,echter vond deze chauffeur het nodig om mij de stuipen op het lijf te jagen en rakelings langs mij af te rijden terwijl de hele weg vrij was .
Ik dacht dat mijn laatste minuut had geslagen en ik ben heel erg geschrokken ,en ik ben er vast van overtuigd dat hij het extra heeft gedaan ,ik maak nu bij jullie melding als ik binnen 2 dagen niks heb vernomen van jullie zal ik aangifte gaan doen bij de politie ,ik laat het hier niet bij zitten ,ik ben echt behoorlijk boos en heel erg geschrokken dat jullie personeel zoiets durft te doen . dit is gebeurd op de kampstraat in Kerkrade (LIMBURG)tijdstip was 13,55 en zijn kenteken was bs-js-54 .

oplossing ,dat deze meneer een waarschuwing krijgt ,en z,n verontschuldiging aan mij aanbied .

9 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Veolia

9 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Veolia nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door natascha becholtz