Klacht: Bijna een week wachten op bezorging

op 18 december 2017 over DHL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Ik heb op zondag 10 december 2017 een pakketje besteld met de overtuiging dat deze maandag zou worden geleverd, omdat het een cadeautje is (of eigenlijk zou moeten zijn geweest!). Maandag heb ik via de Track&Trace bericht gekregen dat er sprake was van tijdelijke overmacht, wat ik kon begrijpen wegens de weersomstandigheden. Nu is het inmiddels 16 december en is er nog steeds niets geleverd! Elke dag als ik op de track&trace kijk staat er vermeld dat het (meestal rond 4 uur in de ochtend) is gesorteerd, vervolgens gebeurt er niets en na 00.00 uur staat er weer hetzelfde, een hele week lang! DHL komt hun afspraken volstrekt niet na en na de klachten op deze site te hebben gezien ben ik niet de enige. Ik zal overigens ook geen bestellingen meer plaatsen bij bax-shop.nl, wehkamp.nl of elke andere webshop die leveringen verzorgt met DHL. De betrouwbaarheid van deze winkels is voor mij nihil geworden aangezien ze werken met DHL. Zowel vrienden als andere kennisen zal ik hier over inlichten om DHL zo veel mogelijk te vermijden, tenzij zij er geen erg in zien om een pakketje te bestellen wat ze nooit in handen zullen krijgen.

Ik ben pas tevreden als ik ten eerste mijn pakketje krijg met een welgemeend excuus. De verzendkosten weiger ik te betalen met een 5 dagen te late levering. Ook zou ik op korte termijn simpelweg willen weten waar het pakketje nu uithangt, aangezien niemand dat lijkt te weten.

6 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar DHL over deze klacht.

6 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door DHL in behandeling genomen

DHL

Heeft op 18 december 2017 om 15:50 geantwoord

Goedemiddag,

Bedankt voor uw bericht. Wat ontzettend spijtig te horen dat u al zo lang op uw zending zit te wachten. Dat is zeker niet de bedoeling. Graag wil ik u adviseren bij de afzender te melden dat u het tot op heden nog niet heeft ontvangen. De afzender kans ons dan verzoeken om dit verder voor u na te kijken zodat u het hopelijk alsnog zo snel mogelijk kunt ontvangen. Excuses voor de vertraging.

Miranda
DHL Parcel Webcare

Alle klachten die gemeld zijn door G.Y.L.K.