Klacht: Bijna aanrijding jonge dame op krukken.

op 15 juli 2017 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Bij de Jumbo op de Lorentzlaan reed een Post NL voertuig bijna een jonge dame met krukken aan, toen haar vriend er wat van zij ging de vrouwelijke chauffeuse tekeer dat het niet netjes meer was, de chauffeuse parkeerde aan de achterkant, de vriend is er achteraan gegaan en heeft het kenteken gefotografeerd : VZ-570-H om ongeveer 17.30 daarna is hij ook naar binnen gelopen om de chauffeuse te fotograferen, ook daar had ze een grote mond en dacht nog leuk te moeten doen door een pose aan te nemen!
Als dit het personeel moet zijn van de Post.NL Zeer onbeschoft, onbekwaam en niet oplettend

Als deze zeer onbeschofte dame met dit rijgedrag en uitlatingen en scene makerij in de Supermarkt haar ontslag krijgt!

3 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Heeft op 15 juli 2017 om 18:12 geantwoord

Geachte heer Maat,

Dank u wel voor uw bericht op deze website. Uit uw bericht begrijp ik dat een bezorgen zich ontzettend onbeschoft heeft gedragen in het verkeer en tegen andere mensen. Dat is natuurlijk zeker niet de bedoeling dat ze zich zo gedragen heeft.

Ik begrijp dat het is voorgevallen met een meisje op krukken en haar vriend. Ik verwacht dat deze mensen al contact met ons hebben opgenomen hierover. Er zal daarom ook een hartig woordje met haar besproken worden.

Alle klachten die gemeld zijn door De Heer H.J.Maat