Klacht: bijna aanrijding

op 11 september 2018 over Veolia Transport in de categorie Openbaar Vervoer

OMSTREEKS 16.41 OP 09-09-2018 jl. BEN IK DOOR BUSLIJN 136 OP EEN HAAR NA NIET AANGEREDEN!! DE BUSCHAUFFEUSE MET EEN VRIJ MANNELIJK UITERLIJK KOOS ER BEWUST VOOR MIJ GEEN VOORRANG TE VERLENEN. IK VIND DIT EEN HELE KWALIJKE ZAAK GEZIEN DIT VAKER IS GEBEURD MAAR DAT ER DEZE KEER OVERDUIDELIJK MOEDWILLIG EN DOORDACHT DE KEIZE WERD GEMAAKT OM MET VOLG GAS OVER EEN ZEBRAPAD TE RIJDEN. DE CHAUFFEUSE MET EEN MANNELIJK UITERLIJK IN DEZE KWESTIE DIENT OP DOT GEDRAG AANGESPROKEN TE WORDEN WANT DIT KOST NAMELIJK WEL MENSENLEVENS. HIER KOMEN OOK REGELMATIG KLEINE KINDEREN EN DIE BESCHIKKEN NIET OVER HET REACTIEVERMOGEN VAN EEN VOLWASSEN PERSOON. NOGMAALS DE CHAUFFEUSE OFWEL CHAUFFEUR DIENT HIEROP AANGESPROKEN TE WORDEN!!!

De reden dat ik dit bericht in hoofdletters communiceer is omdat ik de ernst van deze kwestie wil benadrukken.

Bij voorbaat dank.

Wanneer ik een terugkoppeling van jullie heb ontvangen dat hier ook daadwerkelijk actie achter wordt gezet en er maatregelen volgen.

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Veolia Transport

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Veolia Transport nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door rh0416