Klacht: Bijna aangereden door bezorger

op 25 juni 2016 over DHL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

bezorger van DHL /bezitter van Mazda Demio 1.3 glx kleur groen met kenteken: 83-GJ-LV heeft mij als fietser vanochtend om 9:25 op de rotonde van de groenewoudseweg en de heyendaalseweg geen voorrang verleend, en daardoor op 2 CM net niet geraakt.

Gewenste Oplossing:

Excuses van de bezorger met de verzekering dat hij de volgende keer als hij op zaterdagochtend gaat bezorgen eerst een sterke kop koffie drinkt.

Bericht van Robin van Klacht.nl

9 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar DHL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door DHL in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat DHL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

DHL

Heeft op 28 juli 2016 om 10:45 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste heer/mevrouw,

Uw klacht op deze website heeft te lang geen aandacht van ons gekregen, hiervoor onze excuses. Gezien de plaatsingsdatum van de klacht gaan we deze sluiten. Mocht uw klacht nog van toepassing zijn dan graag deze opnieuw erop zetten. Wij gaan er dan meteen mee aan de slag.
Met vriendelijke groet,

Carola
namens het webcare team van DHL Parcel

Alle klachten die gemeld zijn door SimonJanssen95