Klacht: bijna 3 maanden zonder bereikbaar te zijn op vaste telefoonnummers

op 18 juli 2017 over Belcentrale in de categorie Vaste Telefonie

Sinds medio april 2017 zitten wij zonder vaste telefoon. Ons bedrijf is niet bereikbaar doordat Belcentrale de 2 isdn-lijnen met 4 vaste nummers heeft veranderd/afgesloten/iets anders?? na tientallen mailtjes en telefoontjes met administratie/support-afdelingen zonder duidelijke antwoorden (alles doet het gewoon hoor, zegt Belcentrale, terwijl mensen die bellen een bandje krijgen dat het nummer is afgesloten!!!!!) zijn wij naar een andere provider gegaan en sinds vorige week werkt alles weer! Belcentrale blijft ons echter bestoken met herinneringen op nota’s die zij verzonden hebben. Wij betalen die echter niet omdat het de plicht is van Belcentrale om telecommunicatie te leveren en zij leveren niet volgens afspraak dus betalen wij niet. Als wij op de herinneringen reageren komen ze met allemaal onjuiste dingen die wij van hen gevraagd zouden hebben en dat het daarom allemaal niet werkt maar wij hebben niet om veranderingen om gevraagd, willen gewoon bereikbaar zijn zoals altijd! Als ze bij Belcentrale eens goed konden luisteren en lezen wat er in de mails staat, kunnen ze zien dat wat zij roepen onzin is, maar ze blijven maar mailen en brieven sturen met dingen die helemaal niet waar zijn.

als Belcentrale ophoudt met onzin verkondigen, ophoudt met herinneringen te sturen voor rekeningen die verzonden zijn voor 4 vaste lijnen die het niet doen! En excuses aanbiedt voor de ellende die ze veroorzaakt hebben. Als ik alle kosten op een rijtje heb wat dit gedoe mij gekost heeft (uren/tijd/nieuwe aansluitkosten/inkomstenderving door onbereikbaarheid voor klanten) wil ik deze gaan verhalen op Belcentrale BV. vanwege grove nalatigheid en wanprestatie.

4 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Belcentrale over deze klacht.

4 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Belcentrale in behandeling genomen

Bericht van Belcentrale

3 maanden geleden - Geachte mevrouw Noordeloos, Zojuist heb ik u geprobeerd te bereiken, naar aanleiding van uw bericht op klacht.nl. Na wat onderzoek kan ik u in ieder geval kenbaar maken dat de drie openstaande facturen aan u worden gecrediteerd en u ons geen betalingen verschuldigd bent. Wel zou ik u graag e.a.a. toelichten over de periode dat u onbereikbaar bent geweest, we zijn hierover nog in conclaaf met onze leverancier KPN. Ik zal later deze week nog eens contact opnemen om dit toe te lichten. Ik hoop dat met creditering van de openstaande facturen uw klacht in ieder geval grotendeels is opgelost. U hoort gauw van mij, Vriendelijke groet, Team Belcentrale.

3 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Belcentrale een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Belcentrale

Heeft op 23 augustus 2017 om 17:09 geantwoord

Geachte mevrouw Noordeloos,

U hoort gauw van mij,
Vriendelijke groet, Team Belcentrale.

Alle klachten die gemeld zijn door noordeloos