Klacht: Bijkomende geldsom

op 16 juli 2017 over Directferries.nl in de categorie Reizen Algemeen

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Mijn vriend en ik boekten een tijd geleden een overtocht van Trelleborg naar Rostock (Zweden-Duitsland). We houden ons aan een bepaald reisbudget en dit ticket paste perfect in ons prijscategorie.

Enkele dagen geleden kreeg mijn vriend een nieuwe bedrijswagen, een onvoorziene wending. Vandaag probeerde wij onze tickets online aan te passen. Alles verliep vlot en wel tot we op het einde zagen dat we een bijkomende geldsom zouden moeten neerleggen van 215 euro!

Dit vinden wij totaal ongepast/ongehoord en wij zijn wel bereid om een kleine compensatie te betalen voor deze wijziging maar niet ten koste van bijna ons geheel reisbudget.

Gewenste Oplossing:

Wij zouden tevreden zijn met een kleine minnelijke schikking maar dit is bedrag is absurd in onze ogen.

Of

We willen graag ons eerste bedrag terugbetaald krijgen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Directferries.nl

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Directferries.nl nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Daanvdn