Klacht: Pakket nooit geleverd, geen geld terug

Tifyeah op 28 februari 2024 over Bijenkorf in de categorie Warenhuizen

Twee weken geleden een bestelling bij de Bijenkorf gedaan. Deze zou op 15/02 geleverd worden. Helaas na de hele dag wachten kreeg ik de melding dat het pakket was afgeleverd maar niet bij mij. Direct contact gehad met de Bijenkorf dat mijn pakket niet was geleverd en de handtekening op het afleverbewijs mij niet bekend voor kwam. Er stond ook geen naam vermeld aan wie het pakketje was gegeven. Bijenkorf ging een onderzoek doen en kwamen afgelopen week bij mij terug met een uitslag. De GPS zegt dat de chauffeur in de wijk was en hij bevestigd het te hebben geleverd. Echter kan hij niet zeggen waar en aan wie hij het gekeverd heeft. Het zou dus geleverd moeten zijn en de Bijenkorf geeft geen nieuwe items of mijn geld terug.

Direct hier tegenin gegaan door middel van mails, telefoontjes, chat en whatsapp berichten die allemaal genegeerd worden en waar ik vele screenshots van heb. De verantwoording ligt bij de Bijenkorf aangezien zij dit hebben verstuurd. Ze nemen geen verantwoording want een GPS en woord van de chauffeur dient als bewijs van aflevering. Echter weet de chauffeur niet aan wie het pakket gegeven is, hoe weet je dan dat dit juist geleverd is? Ze willen nu geld op mij verhalen voor items die ik niet heb. Ik ga hier dan ook niet mee akkoord en als ze mij deze week niet terugbetalen ga ik verdere juridische stappen ondernemen.

Ik hoop hiermee mensen te waarschuwen door alleen in hun winkels te kopen en niet online! Ze houden zich totaal niet aan de Nederlandse wet.

Geld terug

4 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Bijenkorf over deze klacht.

Alle klachten die gemeld zijn door Tifyeah