Klacht: bij niet thuis bezorg bij beuren bevroren artiekelen

op 17 juni 2016 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

heb een pakketje moeten ontvangen via post nl waar bevroren artikelen in zaten. waar duidelijk op stond bij niet thuis bezorg bij beuren bevat bevroren artikelen. waar niets mee gedaan is. het moest op een zaterdag bezorg worden. dus de 2 de bezorging kon pas uit eindelijk op maandag waar door mijn producten bederven waren. het pakketje was wel erg zwaar maar dit toch geen reden om het maar in de auto te laten staan. om dat ik het er zelf niet uit kon hallen

3STEBX136240509 trek

compensatie in de misgelopen producten en dat het een volgende keer niet nogmaals gebeurd

7 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

7 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Heeft op 17 juni 2016 om 11:30 geantwoord

Geachte heer Oosterhuis,

Uit uw bericht begrijp ik dat uw pakket met bevroren artikelen niet bij de buren is afgeleverd tijdens uw afwezigheid bij de eerste bezorgpoging. Ik kan me goed voorstellen dat dit erg vervelend voor u moet zijn, mijn excuses voor het ongemak!

Ik heb de code voor u nagekeken en ik zie dat het gaat om een standaard pakket. Deze pakketten mogen inderdaad bij de buren bezorgd worden, de bezorger is hiertoe echter niet verplicht. Een standaard pakket is niet verzekerd, ook is PostNL niet aansprakelijk voor gevolgschade. Voor enige compensatie verwijs ik u dus door naar onze opdrachtgever, de afzender.

Alle klachten die gemeld zijn door bassie133