Klacht: bij de jumbo in de van spaandonkstraat zijn ze niet klantvriendelijk

op 16 augustus 2016 over Jumbo in de categorie Supermarkten

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

als ik producten heb en ik wil ze terugbrengen moeten ze een kassabon hebben anders willen ze het product niet terug nemen. ze zeggen het kan wel van een andere winkel komen.en over het algemeen als je er niet om vraag krijg je nog niet eens een kassabon en het gaat nog niet eens om grote bedragen.

Gewenste Oplossing:

dat ze niet zo moeilijk doen met de producten om te ruilen tegen geld,

Bericht van Robin van Klacht.nl

11 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Jumbo

Bericht van Robin van Klacht.nl

11 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Jumbo nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door