Klacht: Bij Brugman is de klant geen koning

15-08-2016 Veenendaal

Bij Brugman is de klant geen koning.
In februari heb ik een badkamer bij brugman in Ede uit gezocht.
Ik werd door Vestigingsmanager Sharon Tessers heel netjes geholpen, de verbouwing zou twee a drie weken in beslag nemen. In april werden de spullen geleverd(alleen als het volledige bedrag betaald is?????), en op twee mei zijn ze begonnen alles loopt voorspoedig. Tot het moment dat het plafond er in gemaakt werd.
Dit was niet het plafond wat ik heb uit gezocht en niet de goede spotjes,de aluminium delen mat waren 23.5 cm breed in plaats van 15 cm en de chroom delen waren 15 cm breed in plaats van 7,5 cm en de spotjes waren ook te groot. En hij wil de toiletborstel op hangen alleen het potje geleverd geen borstel en ophang beugel.
Ik op zaterdag middag naar brugman Ede heb en het aan verkoopadviseur Sven Veldhuizen uitgelegd,zijn reactie was dat die maten niet meer te leveren was. Ik zij dat ze dat eerst even hadden moeten melden voor dat ze dat zo maar leveren,maar ben thuis op internet gaan zoeken en het was nog gewoon te koop. Dinsdag gelijk weer met Sven Veldhuizen telefonisch kontact gehad en vertelde mijn bevinding,hij ging het ook na kijken en kwam tot de conclusie dat het gewoon nog te koop was. nu kwam de aap uit de mouw Sharon Tessers had het verkeerde plafond besteld. Ze gingen nu het goede pavond bestellen en de goede spotjes na enige tijd komt het plafond binnen dit maal het goede, maar wat schetst mijn verbazing de verkeerde spotjes. Weer bellen met ede en Waalwijk ze zouden nu de goede op sturen na verloop van tijd komen ze binnen weer de verkeerden. Weer bellen zijn niet meer te leveren zij Sven Veldhuizen nou geeft u de spotjes maar uit de showroom zij ik, ja dat moest hij eerst met Waalwijk over leggen. Hij belde later terug dat hij die mocht geven. Ik heb ze toen in ede op gehaald. nu kon eindelijk mijn badkamer af gemaakt worden. Maar ben in middels ruim drie maanden verder in plaats van drie weken.
Dit is een beknopt verhaal van mijn klacht er zijn door mij heel wat telefoontjes gepleegd, je moet overal zelf achteraan van brugman zelf komt geen initiatief om dit probleem op te lossen terwijl het toch hun fout was. Er is ook van brugman niemand langs geweest of gebeld of enige belangstelling getoond hoe het er nu mee voor stond. Ik krijg sterk de indruk van, ze zoekt het maar uit wij hebben ons geld binnen. Ik heb het er ook met Sven Veldhuizen over gehad dat er van brugman ook wel een schade vergoeding tegen over mag staan, hij zou het hier met Waalwijk over hebben,maar ja tot op vandaag nog niets over gehoord. Wel word er 15 augustus gebeld door brugman Waalwijk dat ze het verkeerde plafond en de verkeerde spotjes op komen halen,duidelijk een stukje eigen belang.
Dit was mijn eerste aankoop bij Brugman maar ook mijn laatste,en zal het een ieder afraden om daar en keuken of badkamer te kopen.

Dat Brugman ook wel wat meer belangstelling had mogen tonen, en ik vind dat dat hier wel een schadevergoeding op zijn plaats is. ik heb door al dat gezeur verschillende keren vrij moeten nemen. En heb 3 maanden in plaats van 3 weken in de rotzooi gezeten.

9 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Brugman Keukens en Badkamers over deze klacht.

9 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Brugman Keukens en Badkamers in behandeling genomen

Reactie van de melder van de klacht Anneke Timmermans-Post

8 maanden geleden - We zijn in middels 10 dagen verder, maar ik heb nog steeds niets gehoord van Brugman klantenservice (Hoe zo traag)

Bericht van Brugman Keukens en Badkamers

8 maanden geleden - Geachte mevrouw Timmermans-Post, Zojuist hebben wij u geprobeerd te bellen helaas krijgen wij u niet te pakken. Wij zullen het op een ander tijdstip nogmaals proberen. Hopende u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Met vriendelijke groet, Bianca - Webcare Brugman Keukens & Badkamers

8 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Brugman Keukens en Badkamers een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Brugman Keukens en Badkamers

Heeft op 05 september 2016 om 14:39 geantwoord

Geachte mevrouw Timmermans-Post,

Zojuist hebben wij u nogmaals geprobeerd te bellen helaas krijgen wij u niet te pakken. Is het mogelijk dat u contact met ons opneemt zodat wij het een en ander kunnen bespreken. U kunt ons bereiken op 0416-675400

Hopende u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

Bianca - Webcare Brugman Keukens & Badkamers

Alle klachten die gemeld zijn door Anneke Timmermans-Post