Klacht: Bij afsluiten contract nieuwe iphone kapot geleverd

op 01 augustus 2017 over belsimpel.nl in de categorie Telecomwinkels

Bij het verlengen van mijn contract heb ik een nieuwe Iphone 7 besteld.
Toen deze werd geleverd bleek al snel dat de microfoon niet goed functioneerde. Ik heb dezelfde dag nog contact opgenomen met belsimpel en het toestel retour gestuurd. Ik was verbaasd dat ik geen nieuw toestel kreeg omdat men beweert dat er een minuscuul krassje op de telefoon zat. Dit was met het blote oog niet zichtbaar maar mij werd verteld dat er met zeer gevoelige apparatuur werd gekeken of het toestel niet beschadigd was.
Ik vind deze behandeling al zeer klant onvriendelijk want ikzelf heb deze apparatuur niet waardoor ik niet heb kunnen controleren of het krasje er niet al zat bij levering.
Na een aantal dagen niets gehoord te hebben heb ik contact opgenomen met de reparatieservice. Ik viel van de ene verbazing in de andere. Nog niet in behandeling en als oplossing kon ik 10% betalen om een nieuw toestel aan te schaffen. Ik vind dit gewoon brutaal en kan me niet voorstellen dat dit een beleid is bij een groot bedrijf. Ik heb het toestel 24 uur in bezit gehad.
Na twee weken heb ik mijn toestel terug ontvangen.
Ik kon niet zien wat er was gerepareerd want er zat geen briefje bij.
Na testen bleek de microfoon nog steeds niet gemaakt.
Ik heb weer contact opgenomen met belsimpel. en na enig speurwerk kon de man vertellen dat mijn beeldscherm was vervangen. Dit was duidelijk niet mijn klacht en hij vond het ook vreemd omdat hij wel het briefje van mij met de omschrijving van de klacht (dat ik in de doos erbij had gedaan) had.
Ik moest maar opnieuw opsturen en er zou een reparatie met voorrang worden gedaan.

Ik heb het toestel 18/7/2017 voor de tweede maal opgestuurd. Na een paar dagen maar weer eens contact opgenomen. Er was nog niets bekend maar wederom kon ik weer 10% betalen voor een nieuw toestel. Het lijkt nu toch een beleid te worden. We hebben het niet over een pak melk maar over serieus geld.

Vandaag 1/8/2017 weer gebeld. De dame die ik ’s middags aan de lijn kreeg kon niets vinden en zou een verzoek doen bij de desbetreffende afdeling. Die zouden me dan binnen 1 tot 3 werkdagen terugbellen.
Ik ben het nu zo zat om aan het lijntje te worden gehouden dat ik ’s avonds nog teruggebeld wilde worden.

Gelukkig nam Tim de Boer wel de moeite mij te bellen. Helaas kon hij mij vertellen dat het toestel nog niet opgestuurd was ter reparatie. en als oplossing kon hij wel PROBEREN om er een prio van te maken.
Dit kon hij niet met zekerheid zeggen. Dus na al die tijd en beloftes heb ik tot op heden nog NIETS. Hij kon nog wel een melding maken dat ik teruggebeld wil worden door de serviceafdeling. Dit zou dan weer 1 tot 3 werkdagen moeten duren want volgens Tim moet er veel gebeld worden.

Ik krijg het gevoel dat ik niet serieus word genomen en na het doorlezen van andere klachten hier op de site en elders met mij nog veel anderen met hetzelfde probleem.

Ik wil een nieuwe iphone 7

2 weken geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over belsimpel.nl

2 weken geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over belsimpel.nl nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door 1975Wendy