Klacht: Big dennis

op 25 september 2017 over DennisDeal.com in de categorie Internetshops - Elektronica

Ik heb in de 6 maand iets besteld bij big Dennis en heb het nog steeds niet binnen bij de eerste mail van mij kwam er ik moest afwachten tot dat zij het retour hadden dan zouden zij het alsnog stuuren toen ze hadden kontakt met post nl gehad die vroegen na welke huisnummer het gestuurd moest worden want dat had ik volgen hun fout gedaan inplaats van 11 stond er nu 1111 weermail gestuurd vroeg mijn geld terug nee dat deden ze niet dat koste hun geld nu weer mail gestuurd of zij mijn bestelling niet nog een keer wouden stuuren omdat ik na 3 maand nog niks had kwam weer nee doen wij niet want dat kost ons geld vraag mij af waar ik dan blijv kost mij dit dan geen geld het gaat ook nog om een bedrag van tegen de 30 euro wat het mij gaat kosten omdat zij iedere oplossing tegen werken kunt u mij hierbij nu dan helpen

Of mijn geld terug of mijn bestelde dingen alsnog te bezorgen en een exusses van hun hoe zij met mij omgaan als klant zij bedenken het allen voor zich zelfs en mij als klant laten zij in de kou staan toch

Alle klachten die gemeld zijn door Luzia