Klacht: Bief bij voordeur op tafel

op 08 juli 2017 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Hallo,
het is weer zo ver, waarschijnlijk weer een nieuwe postbode, de post word weer voor de voordeur gelegd. voor een paar jaar terug zelfde probleem. mijn huis staat te ver van de weg dus moet brievenbus aan de weg geplaatst worden. dit is gebeurd de brievenbus hangt bij de oprit.Ik woon in de Toekomstweg en heb nummer 2,4 en 4a (7607TM) dus 1 brievenbus met duidelijk de nummers op de bus.Ik gebruik de voordeur heel weinig dus zie de post niet. deze brief was op 21-6-2017

Gewenste Oplossing:

Als mijn post gewoon in mijn brievenbus beland en niet buiten bij de voordeur.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Bericht van PostNL

1 maand geleden - Geachte heer Hinnen, Dank u hartelijk voor uw bericht en mijn excuses voor de late reactie van onze kant. In uw bericht geeft u aan dat uw post (wederom) bij u voor de voordeur is gelegd en dus niet in uw brievenbus is gestopt. Ik kan mij voorstellen dat u na eerdere problemen graag ziet dat dit opgepakt wordt en dit wil ik dan ook graag voor u doen. Hiervoor ben ik nog wel benieuwd of u zeker weet dat de post van de 21e door ons (PostNL) werd bezorgd? Dit valt te herkennen aan een PostNL stempel en/of oranje streepjescode op de envelop. Ik hoor graag van u. Met vriendelijke groet, PostNL

Bericht van PostNL

1 maand geleden - Geachte heer Hinnen, Onlangs heeft u op deze site een klacht geplaatst. Om uw klacht goed in behandeling te kunnen nemen, hebben wij aanvullende informatie van u nodig. Wij hebben u daarom een bericht gestuurd met het verzoek om aanvullende informatie. Wij hebben tot nu toe geen antwoord van u ontvangen. Met vriendelijke groet, PostNL

Reactie van de melder van de klacht peter280671

1 maand geleden - Het was een brief van de AIVD . De envelop heb ik niet meer na een paar weken. Deze was klam dus heb ik hem na een poosje weggegooid. Kan dus niet controleren of het een brief van postnl is. Enkele jaren terug het zelfde meegemaakt en dat waren zeker brieven van postnl

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat PostNL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

PostNL

Heeft op 17 juli 2017 om 11:34 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte heer Hinnen,

Bedankt voor uw reactie. Jammer dat u dit niet meer na kunt kijken, maar ik snap uiteraard dat u de envelop dan niet meer heeft bewaard. Als ik niet zeker weet of de zending door ons is afgeleverd dan kan ik hier geen klacht over doorgeven.

Ik hoop dat het niet meer zal gebeuren, maar mocht dit toch het geval zijn bewaar dan de post en meldt dit even rechtstreeks bij ons. Hiervoor kunt u terecht bij terecht bij onze Klantenservice; http://www.postnl.nl/klantenservice/

Met vriendelijke groet,
PostNL

Alle klachten die gemeld zijn door peter280671