Klacht: Bezoring van een paket

op 27 oktober 2017 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik krijg een mail dat ze tussen 14:00 en 16:30 langs komen vandaag en dan staan ze om 13:30 aan de deur

Gewenste Oplossing:

Als ze vandaag het pakket als nog komen afleveren

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat PostNL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

PostNL

Heeft op 27 oktober 2017 om 12:32 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte mevrouw Van der Lee,

Dank u wel voor uw bericht op deze website. Uit uw bericht begrijp ik dat de bezorger eerder is langs geweest dan van te voren stond aangegeven.

De tijden die worden aangegeven op de track en trace zijn altijd een indicatie. Die kunnen altijd eerder en later zijn door omstandigheden. Ik verwacht dat de zending ondertussen al bij u in het bezit is.

Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft over PostNL, dan kunt u altijd terecht bij onze Klantenservice: http://www.postnl.nl/klantenservice

Met vriendelijke groet,
PostNL

Heeft op 02 november 2017 om 14:04 geantwoord

Nee ga niet akkoord dan moet je de tijden ook niet door geven dit is een afschijf systeem

Alle klachten die gemeld zijn door Rvdlee