Klacht: Bezoring van 2 pakketten is maar 1 pakket geleverd

op 13 juli 2018 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Via een Nederlandse webwinkel een bestelling geplaatst. Dit pakket zou bezorgd worden op een bepaalde dag.
Die dag keurig bezorgd maar toen bleek dat er twee pakketten zouden moeten worden geleverd en er maar 1 pakket is geleverd. Nu mis ik dus de helft en deze is ook niet meer bezorgd. Nu blijkt de tracktrace code ook nog aan te geven dat de bezorgtijd nog niet bekend is.

De webwinkel heeft nu een onderzoek gestart bij PostNL om het pakket terug te vinden maar na bijna 2 weken heeft PostNL nog niks van zich laten horen.

Ik zou graag het missende pakket geleverd krijgen.

2 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Heeft op 13 juli 2018 om 18:27 geantwoord

Geachte mevrouw van der Peet,

Uit uw bericht begrijp ik dat u uw zending tot op heden niet hebt ontvangen. Ik kan mij voorstellen dat u erg teleurgesteld bent en ik wil u dan ook mijn excuses aanbieden voor het ontstane ongemak.

Ik zie dat er een onderzoek is geweest naar uw zending en dat deze inmiddels is gevonden. Uw pakket zal één deze dagen dan ook bij u aan worden geboden. Mocht uw zending verder gaan onder een nieuwe track trace code, wil ik u vragen om deze op te vragen bij de afzender.

Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft over PostNL, dan kunt u altijd terecht bij onze klantenservice: www.postnl.nlklantenservice

Alle klachten die gemeld zijn door Annekeloes