Klacht: Bezorgtijdstip

op 18 september 2017 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

In de tijd waarin wij leven, wanneer we een man op de maan kunnen zetten, draadloos internet hebben, hersenchirurgie kunnen uitvoeren, kunnen we niet een enigszins accuraat bezorg tijdstip geven?
PostNL noemt dat een indicatie… ik noem het luiheid, en desinteresse! Zelfs de Picnic-auto die m’n boodschapjes komt brengen kan ik volgen tot op de minuut. Maar PostNL zet gewoon doodleuk in zn app dat m’n pakket ‘vandaag’ bezorgd word. Lekker duidelijk! Ook het ‘bezorger is onderweg’ verhaal slaat nergens op. Want dat kan dan soms nog uren duren.

Als er eens duidelijke informatie gegeven word in de app

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Heeft op 18 september 2017 om 12:18 geantwoord

Geachte mevrouw Husmans,

Hartelijk bedankt voor uw reactie. Het spijt me om te vernemen dat u niet tevreden bent over de pakketbezorging. Mijn excuses hiervoor. Graag geef ik u meer informatie.

Het tijdvak is een indicatie en hier kunnen we geen garantie op geven. Dit is gebaseerd op de bezorgtijden van de afgelopen weken daarvoor. Het kan gebeuren dat een bezorger eerder of later is. Wanneer het tijdvak vaker niet is gehaald dan wordt dit uiteraard achter de schermen bekeken om dit in de toekomst beter weer te kunnen geven.

Heeft op 21 september 2017 om 09:40 geantwoord

Niks nieuws onder de zon. Precies wat ik al zei, indicatie onzin. Dahaag post.nl

Alle klachten die gemeld zijn door Husmans