Klacht: bezorgtijden kloppen NOOIT

op 10 oktober 2016 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Via eMail de bezorgtijden gekregen, echter deze kloppen helemaal niet !!!. De laatste keer: 6. Oktober bezorgtijd tussen 14:00 en 16:00 uur. Pakket word bezorgt om 13 uur. Toevallig ben ik iets vroeger thuis gewest. Twee weken eerder verwacht ik een pakket vrijdag daarnaar word ons meegedeeld dat het pakket donderdag word bezorgt. Fijn dacht ik donderdag past prima…..maar wat gebuurd ….ik krijg het pakket woensdag en ik ben natuurlijk niet thuis. Nu moet ik naar de post kantoor mijn pakket ophalen. Ik snap dat alles helemaal niet. Ik zou aanraden als de tijden niet kloppen kun je net zo goed de track en tracé nummer opheffen.

Gewoon een langere tijdbestek

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Heeft op 10 oktober 2016 om 13:41 geantwoord

Geachte mevrouw Ortmann,

Hartelijk dank voor uw bericht op deze website. Ik begrijp dat uw zendingen op uw adres regelmatig niet worden aangeboden binnen het aangegeven tijdvak. Ik kan me voorstellen dat dit erg storend is. Graag geef ik u een toelichting.

Op internet en via de app wordt het verwachte tijdstip van bezorging aangegeven. Dit tijdvak is gebaseerd op eerdere aflevertijdstippen in uw wijk in de afgelopen periode. De pakketbezorger is afhankelijk van de dagelijkse planning en eventuele bijzonderheden of afwijkingen in de route, hierdoor kan het daadwerkelijke tijdstip soms afwijken. We controleren zelf de daadwerkelijke aflevertijdstippen en ondernemen uiteraard actie wanneer blijkt dat het tijdvak regelmatig niet overeenkomt met het daadwerkelijke tijdstip.

Ik ga er vanuit u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft over PostNL dan kunt u ook altijd terecht bij onze Klantenservice; https://www.postnl.nl/klantenservice/

Alle klachten die gemeld zijn door lilalelie