Klacht: Bezorgtijden

op 14 december 2017 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik heb een track an tracé code gekregen en daarbij stond dat men pakketje tussen 11:45 en 14:15 bezorgd zal worden het is nu 16:48 en het is der jog steeds niet,
Ik snap dat het uit kan lopen maar dat kunnen ze toch wel melden ofz. Want ik zit nu de helle dag te wachten

Gewenste Oplossing:

Als hij binnen komt

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat PostNL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

PostNL

Heeft op 21 december 2017 om 15:06 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte mevrouw Koel,

Uit uw bericht begrijp ik dat u een pakket verwachtte, maar dat het tijdvak niet gehaald is. Ik kan me voorstellen dat u dit vervelend vind.

De tijdvakken zijn echter altijd een indicatie. De daadwerkelijke bezorging kan hiervan afwijken. Omdat het al enige tijd geleden is neem ik aan dat u het pakket inmiddels heeft kunnen ontvangen.

Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft over PostNL, dan kunt u altijd terecht bij onze Klantenservice: http://www.postnl.nl/klantenservice

Met vriendelijke groet,

PostNL

Alle klachten die gemeld zijn door Carmenkoel