Klacht: Bezorgtijden

op 14 december 2017 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 weken geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 weken geleden - We hebben bericht ontvangen dat PostNL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

PostNL

Heeft op 21 december 2017 om 15:06 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte mevrouw Koel,

Uit uw bericht begrijp ik dat u een pakket verwachtte, maar dat het tijdvak niet gehaald is. Ik kan me voorstellen dat u dit vervelend vind.

De tijdvakken zijn echter altijd een indicatie. De daadwerkelijke bezorging kan hiervan afwijken. Omdat het al enige tijd geleden is neem ik aan dat u het pakket inmiddels heeft kunnen ontvangen.

Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft over PostNL, dan kunt u altijd terecht bij onze Klantenservice: http://www.postnl.nl/klantenservice

Met vriendelijke groet,

PostNL

Alle klachten die gemeld zijn door Carmenkoel