Klacht: bezorgtijden

op 20 maart 2016 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Vandaag 16 maart 2016 zou PostNL bij een pakket bezorgen met muziekinstrumenten. Dit zou tussen 14:00u – 16:00u gebeuren.
Echter zij kwamen om 12:09 waardoor ik mijn levering gemist heb ivm verplichtingen. Via track n trace het pakket gevolgd en had ik afspraken gemaakt met mensen die mijn pakket in ontvangst zouden nemen.

De Bax Shop waar ik mijn instrumenten besteld heb beloofde mij dat mijn pakket geleverd wordt op de andere dag, maar vandaag op de ontvangst dag heb ik dus helemaal niets!
Overigens kan de Bax Shop hier helemaal niets aan doen. Maar wellicht wordt het tijd voor een andere bezorgpartner…

Als muzikant sta je daar niet op te wachten.

Kon het zelf niet eens bij PostNL zelf afhalen volgens mevrouw van de helpdesk die ik 2x gebeld heb a40ct per gesprek.

PostNL zadelt mij met een probleem op wat niet nodig zou moeten zijn!

Dat ze vanavond mijn pakket alsnog komen brengen of dat ik het bij de Albert Heijn in Dukenburg kan afhalen.

10 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

9 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Heeft op 20 maart 2016 om 15:23 geantwoord

Geachte heer Dijkstra,

Ik begrijp uit uw bericht dat uw zending eerder werd aangeboden dan het tijdvak aangaf waardoor u extra lang op uw zending heeft moeten wachten. Mijn excuus hiervoor!

Onze tijdvakken zijn gebaseerd op de gemiddelde bezorgtijd van eerdere leveringen. Dit zorgt ervoor dat deze tijden door omstandigheden wel kunnen veranderen. Ik begrijp goed dat dit verre van ideaal is, maar gezien het een extra dienst is om een tijdvak te laten zien, kan ik hier geen consequenties aan binden.

Ik hoop dat uw zending onderhand goed en wel terecht is en dat ik u bij deze voldoende heb geïnformeerd.

Alle klachten die gemeld zijn door slagwerker