Klacht: Bezorgtijd van post

op 14 september 2018 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik wilde graag melding maken over het bezorgen van poststukken in de avond rond 23.00 uur.
Ik ben mij gisteravond rot geschrokken toen ik in mijn bed lag rond de klok van 11 uur.
Een van de medewerkers vond het toen wenselijk de post te bezorgen.
Ik weet niet wat hiervan de rede is dat het zo laat nog moet, dit hoort toch gewoon overdag bezorgd te worden?

Gewenste Oplossing:

Ik ben tevreden als deze persoon op normale tijden de post komt bezorgen en niet om 11 uur in de avond.
Je schrikt je een hoedje wanneer je opeens geluid hoort beneden wat de postbode blijkt te zijn.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Bericht van PostNL

3 maanden geleden - Geachte heer Gijzen, Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een klacht heeft over het tijdstip waarop de briefpost bij u is bezorgd. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht. Doorgaans proberen wij alle briefpost voor 18:00 bezorgd te hebben. Ik vind het daarom kwalijk te vernemen dat er zo laat nog bij u werd bezorgd. Mijn excuus voor het ongemak, graag zet ik uw klacht door naar het depot zodat dit besproken zal worden met de bezorger. Helaas hebben wij van u te weinig informatie ontvangen om uw melding direct in behandeling te kunnen nemen. Om u zo goed en snel mogelijk van dienst te kunnen zijn ontvangen wij graag alsnog de volgende informatie: - Kunt u aan ons bevestigen dat deze post voorzien is van een PostNL-logo? Zodra deze informatie is aangeleverd, zal uw melding verder in behandeling worden genomen. U kunt de ontbrekende informatie aanleveren via een reactie op dit bericht. In afwachting van uw reactie verblijf ik. Met vriendelijke groet, PostNL Klantenservice

Reactie van de melder van de klacht Henk Gijzen

3 maanden geleden - Goedemiddag Er zat zelfs een rouwkaart bij de post en een tijdschrift van mijn vrouw. Ik heb door het raam Naar buiten de postbode nog zien wegfietsen met meer poststukken nadat hij bij buren op hetzelfde rijtje waar ik woon ook gewoon post naar binnen heeft gedaan.Ik dacht eerst dat het alleen om ons ging omdat rouwkaarten voorrang hebben maar zag dat hij meer post bij zich had. Het ging om 1 rouwkaart en een pakket van het blad flair wat voor mijn vrouw is. Dit komt zeker weten van post nl af. Groet Henk Gijzen

Reactie van de melder van de klacht Henk Gijzen

3 maanden geleden - Goedemiddag, Ik heb het thuis nog nagekeken.Het is een post nl zending. Pakket van flair van Sanoma Media. Abo nr. 08818821 Flair 37-18. Ik ga ervan uit dat dit voorval besproken wordt met uw medewerker en dat dit niet meer voorkomt. Met vriendelijke groet Henk Gijzen

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat PostNL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

PostNL

Heeft op 14 september 2018 om 19:37 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte heer Gijzen,

Hartelijk dank voor uw reactie. Ik heb de melding voor u doorgezet naar de desbetreffende afdeling. Er zal intern gekeken worden hoe dit heeft kunnen gebeuren. Omdat deze melding intern wordt opgepakt, zal er geen terugkoppeling richting u volgen. Nogmaals mijn excuses voor het ervaren ongemak.

Ik ga er vanuit u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft, vragen wij u contact op te nemen met onze klantenservice via www.postnl.nl.

Met vriendelijke groet,
PostNL klantenservice

Heeft op 14 september 2018 om 23:00 geantwoord

De oplossing die wordt aangegeven is hoe dit heeft kunnen gebeuren?
Uw medewerker zal hierop gewezen moeten worden dat dit te gek voor woorden is.
Het antwoord van u geeft mij het gevoel dat dit te gemakkelijk wordt opgenomen zonder dat dit intern goed wordt aangepakt.
Ik ga accoord met de oplossing als de medewerker ook echt aangesproken wordt op zijn fout.
Het moet serieus worden aangepakt en besproken. Dit mag niet weer gebeuren dan klim ik weer in de pen.
Hier laat ik het bij.
Succes met de afwikkeling
Met vriendelijke groet Henk Gijzen

Alle klachten die gemeld zijn door Henk Gijzen