Klacht: Bezorgtijd overgedragen

op 06 september 2016 over DHL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik heb een pakket 24.augustus naar Polen met een gewone service gestuurd (bezorgtijd 5-6 werkdagen). Een week geleden was ik geïnformeerd, dat de pakket tot 2.september zou afgeleverd worden. Dit is niet gebeurd maar, medewerker van DHL zeg dat de pakket in Duitsland steeds is, dat er 6 dagen duurt, tot de pakketten bezorgd worden vanaf moment als zie in Koln zijn en mijn pakket is er nog niet! En eigenlijk geven zie geen garantie, waneer de zending zal bezorgd worden!

Gewenste Oplossing:

DHL zou mijn pakket nu met DHL express service zo snel mogelijk bezorgd.

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar DHL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door DHL in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat DHL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

DHL

Heeft op 06 september 2016 om 16:59 geantwoord

Geboden Oplossing:

Goedemiddag,

Volgens mijn gegevens is uw pakket vanmorgen vanuit Duitsland vertrokken richting Polen, vanaf dit punt zal het dus zeker niet lang meer duren voordat het bij de ontvanger wordt aangeboden, wel erg vervelend dat het zo lang heeft geduurd voordat het in Duitsland aan is gekomen, hiervoor mijn excuses.

U kunt uw pakket verder volgen op dhl.de.

Met vriendelijke groet,

Sanne
DHL Parcel Webcare

Alle klachten die gemeld zijn door antilopka