Klacht: Bezorgtijd bij bedrijf na werktijd

op 15 september 2017 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Wij bestellen als bedrijf regelmachtig online. De meeste pakketjes worden door PostNL geleverd. Wij hebben alleen het probleem dat PostNL ons bedrijf elke keer inpland op het einde van de dag (dus BUITEN werktijd). Dus de bezorger staat dan voor een dichte deur omdat het bedrijf al gesloten is. Het is erg vervelend dat onze bestellingen dus niet aankomen en er weer een dag over heen gaat, omdat het pakketje de volgende dag dan weer opnieuw aangeboden wordt. Er wordt dan gezegd dat je een andere bezorgdatum en tijd kunt kiezen, dit is inderdaad ook het geval, maar dan kunnen wij alleen kiezen uit een tijdstip in de avond. Hier schieten wij dus niks mee op.

Gewenste Oplossing:

Bezorgtijden bij ons bedrijf binnen 'normale' werktijden (dus niet in de avond wanneer een bedrijf gesloten is maar overdag). Zodat wij onze bestellingen ook binnen krijgen en de bezorger niet constant voor een dichte deur staat.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat PostNL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

PostNL

Heeft op 15 september 2017 om 12:05 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte heer, mevrouw,

Dank u wel voor uw bericht op deze website. Uit uw bericht begrijp ik dat de bezorger altijd na sluitingstijd van het bedrijf bij u bezorgd. Dan is er natuurlijk niemand meer aanwezig en wordt een zending uitgesteld.

Ik begrijp goed dat dit erg frustrerend voor u moet zijn. Echter kan ik voor u niet aanpassen dat een zending op een ander tijdstip wordt bezorgd. De reden dat er alleen aan te kiezen is uit een avond bezorging is omdat de mensen hun zending juist 's avonds willen ontvangen omdat ze dan thuis zijn van het werk.

Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft over PostNL, dan kunt u altijd terecht bij onze Klantenservice: http://www.postnl.nl/klantenservice

Met vriendelijke groet,
PostNL

Heeft op 15 september 2017 om 16:42 geantwoord

Er is geen oplossing gegeven door PostNL. Erg ontevreden hierover.

Alle klachten die gemeld zijn door mb.88