Klacht: Bezorgtijd

op 14 september 2018 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Belachelijk! Ik €20,- extra betalen voor de verzending, dit zodat het pakket de dag erna wordt bezorgd. Maar omdat het iets te druk is bij PostNL wordt het pakket inplaats van Zaterdag gewoon lekker naar Maandag verplaatst. Dit is de zoveelste keer al in deze regio. Terwijl er helemaal geen drukte is volgens de pakket bezorger.

Geen idee, hoop dat jullie met iets passend komen!

3 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Bericht van PostNL

3 maanden geleden - Geachte Ter Schuur, Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een klacht heeft over de bezorging van uw pakket. Deze zou zijn vertraagd. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht. Helaas hebben wij van u te weinig informatie ontvangen om uw melding direct in behandeling te kunnen nemen. Om u zo goed en snel mogelijk van dienst te kunnen zijn ontvangen wij graag alsnog de volgende informatie: - De 3S-code van de betreffende zending Zodra deze informatie is aangeleverd, zal uw melding verder in behandeling worden genomen. U kunt de ontbrekende informatie aanleveren via een reactie op dit bericht. Ik ga er vanuit u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Als u nu of in de toekomst nog andere vragen of klachten heeft, vragen wij u contact op te nemen met onze Klantenservice via www.postnl.nl. Met vriendelijke groet, PostNL Klantenservice

Heeft op 14 september 2018 om 13:32 geantwoord

Geachte heer Ter Schuur,

Onlangs heeft u via deze website een melding bij ons gedaan. Om uw melding goed in behandeling te kunnen nemen, hebben wij meer gegevens of aanvullende info van u nodig. We hebben u in een vorig bericht gevraagd deze informatie spoedig aan te leveren, zodat wij uw melding verder in behandeling konden nemen.

Helaas hebben wij van u geen reactie mogen ontvangen op ons informatieverzoek. Wij gaan er dan ook van uit dat uw melding inmiddels is verholpen enof dat u via een van onze andere kanalen van antwoord bent voorzien. Uw melding op klacht.nl wordt daarom afgesloten.

Ik ga er vanuit u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft, vragen wij u contact op te nemen met onze Klantenservice via www.postnl.nl

PostNL Klantenservice

Alle klachten die gemeld zijn door Kents